יום שישי, 18 באפריל 2008

תנאים של חיבה


טוב המצב הוא כדלכמנצ'יק: הצלחתי להתחבב ולהרגיז במידה שווה את "יושבי" הפורום.

הם נורא רגישים לנושא הורדות. מסתבר, שהס מלהזכירו בפורום.

חבל, פיראטיות היא דווקא נושא שקרוב מאוד לליבי ואני מאמין שהיא התנועה המהפכנית החשובה ביותר במאה ה 21

אבל אכבד את חוקי המקום. איך אמר פולי ז"ל: "ברומא תהיה רומני"

חג שמח לכולם

הנה תמונה שצלימתי אתמול בספארי,
הטווסים עסוקים עכשיו בחיזורים נמרצים
המסכן הזה כלוא עם שלוש נקבות באותו כלוב, ועדיין הוא צריך לעבוד קשה כדי לפתות אותן. (:

2 תגובות:

ליאורה אמר/ה...

תודה
אשמח לצרוב את סרט ז'אק טאטי ממך,
הוא מקסים בעיני. אני מתה על הפער בין כוונותיו הטובות והחורבן שהוא ממיט סביבו. אני גם מאד אוהבת את פליני, בעיקר את הליצנים.
גם לי יש לא מעט סרטים באוסף
בעיקר סרטי מוסיקה כמו צוללת צהובה, טומי, החומה מופע הקולנוע של רוקי ועוד. אם תרצה אצרוב לך
חג שמח
ליאורה

ליאורה אמר/ה...

אגב יש לי גם דיסק (אודיו)למחשב המכיל את כל הדיסקים של החיפושיות, שירים, עטיפות ומילות שירים